Nadchodzi bojkot Zalando i MISBHV. Firmy te oficjalnie wspierają LGBT

Gejowskie relacje seksualne są szkodliwe dla zdrowia. Wynika to fizjologi odbytu (odmiennej od fizjologii pochwy), która w trakcie seksu analnego sprzyja zakażeniom, przenikaniu wirusów, bakterii i pasożytów. Dodatkowo geje często mają wiele przygodnych relacji seksualnych. W konsekwencji są częściej ofiarami chorób przenoszonych drogą płciowa. Jest to zagrożeniem dla ich zdrowia i stanowi ryzyko epidemiologiczne dla osób stykających się z gejami. Choć dorośli homoseksualiści mają prawo szkodzić swojemu zdrowiu, to jednak nie powinno się ich szkodliwych dla zdrowia zachowań propagować jako tak samo dobrych, jak relacji kobiet i mężczyzn.
Niestety możni tego świata uparli się, by wykorzystywać swój majątek i wpływy wspierania tęczowej rewolucji.
Jak można przeczytać na portalu poświęconym modzie Glamour.pl (w artykule „Zalando, MISBHV i KPH łączą siły w słusznym celu! Zobaczcie kampanię „Historie ukryte w ubraniach", która ukazuje sytuację osób LGBTQIA+ w Polsce" autorstwa Joanny Twaróg), „platforma sprzedażowa Zalando, polska marka MISBHV, i organizacja Kampania Przeciw Homofobii (KPH)" połączyły siły, by promować tęczową rewolucję.
Według portalu o modzie "na potrzeby kampanii Zalando stworzyło we współpracy z marką założoną przez Natalię Maczek i Tomasza Wirskiego pięć wyjątkowych projektów z ubrań, które zostały uprzednio zniszczone wskutek aktów przemocy dokonywanych na osobach LGBTQIA+".
- Dzięki temu (wbrew pozorom) zyskały one nowy wyraz i charakter - czytamy.
Komentując wsparcie znanych firm dla tęczowej rewolucji, trzeba przypomnieć, że osoby przeciwne proponowaniu szkodliwych dla zdrowia zachowań takich jak narkomania, alkoholizm, hazard, czy homoseksualizm, mają prawo bojkotować firmy wspierające propagowanie szkodliwych dla zdrowia zachowań.
Jan Bodakowski
Źródło: glamour.pl / prawy.pl