Gigantyczna awaria Internetu. Wydano oświadczenie! „Przepraszamy klientów i cały Internet”
Firma Cloudflare właśnie wydała kolejne oficjalne oświadczenie w sprawie awarii Internetu. Wczoraj, 18 listopada nie działało 20 proc. stron internetowych na całym świecie. „Przepraszamy naszych klientów oraz cały Internet za to, że Was zawiedliśmy” -czytamy.
We wtorek, 18 listopada po godzinie 11:00 czasu polskiego użytkownicy zaczęli masowo zgłaszać problemy związane z niemożnością otwarcia wielu stron internetowych. Niepoprawnie działały duże i małe portale. Nie działał m.in chatGPT czy portal X (dawniej Twitter). Firma Cloudflare w komunikacie podała, że jest to poważna awaria. Jak się okazało strony nie działały przez kilka godzin. W Polsce nie można było otworzyć portalu DoRzeczy, Najwyższy Czas czy Goniec.pl. Teraz firma wydała kolejne oświadczenie, w którym przeprosiła wszystkich użytkowników.
„Przepraszamy naszych klientów oraz cały Internet za to, że dziś Was zawiedliśmy. Biorąc pod uwagę znaczenie usług Cloudflare, jakakolwiek przerwa w ich działaniu jest niedopuszczalna”
-napisano.
Ponadto dodano, że awaria została naprawiona, jednak może się zdarzyć, że gdzieś wystąpią jeszcze jakieś błędy.