Znaczny spadek sprzedaży gazet. Zobacz, kto najwięcej traci na koronawirusie
Dodano 25 kwietnia 2020
0
0

/
Portal wirtualne media dokonał podsumowania sprzedaży gazet w okresie za luty 2019 i 2020 roku. Z powodu zamkniętych punktów sprzedaży tracą wszyscy, część przenosi się do sieci. Zaskakuje, kto traci najbardziej.
Największym przegranym w zestawiu tygodników opinii traci „Sieci”. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 34 149 egz., po spadku o 15,35 proc.
Na drugim miejscu jest „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 67 280 egz., po spadku o 13,78 proc.
Dużo traci także tygodnik „Do Rzeczy”, którego średni wynik poszedł w dół o 8,41 proc. do 28 837 egz.
Traci też „Gość Niedzielny”, choć mniej niż można się było spodziewać przy zamkniętych kościołach, w których jest sprzedawany. Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2020 roku wyniosła 98 802 egz. Było to o 9,50 proc. mniej.
"Polityka" odnotowała minimalny spadek o 1,9%, Tygodnik Powszechny o 8,82%, a Gazeta Polska 4,14%.
Wydawca "Wprost" zrezygnował całkowicie ze sprzedaży wersji papierowej tygodnika i prowadzi tylko portal internetowy. Zredukował przy tym znacznie załogę.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl