Portal randkowy promuje niewierność!

0
0
0
/

Portal „randkowy” kierujący swoją ofertę do osób poszukujących okazji do… niewierności. Bilbordy promujące kampanię „przyozdabiają” ulicę. Jako pierwsze, przeciwko takim pomysłom, zareagowało Stowarzyszenie Twoja Sprawa.

 

Oferta portalu „randkowego” skierowana jest do osób będących w stałych związkach, które to chcą „poczuć adrenalinę i dreszczyk emocji i marzą o nawiązaniu dyskretnego romansu” (cytat z reklamowanej strony).


- „Reklamowanym „produkt” budzi naszą głęboką odrazę. Niewierność jest jedną z najczęstszych przyczyn rozwodów” - piszą członkowie Stowarzyszenia Twoja Sprawa na swojej stronie internetowej.


„Jej promowanie – kontynuują inicjatorzy protestu - jest po prostu podłe i może doprowadzić do wielu ludzkich i rodzinnych dramatów, które w innych okolicznościach być może nie miałyby miejsca. Plakaty budzą ogromny niesmak i sprzeciw również dlatego, że przedstawiają zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego”.


Stowarzyszenie Twoja Sprawa zaznaczają, że działalność oraz kampania portalu „randkowego” przekracza granice etyki oraz dobrego smaku.


„Chcemy z całą mocą podkreślić, że nasza reakcja wynika z przekroczenia granic etyki i dobrego smaku. Nie jest naszą intencją jakiekolwiek zaangażowanie w kwestie polityczne, związane z oceną dorobku politycznego tego, czy innego polityka. Jesteśmy przekonani, że niezależnie od sympatii politycznych, nie możemy zgadzać się na tego typu chamstwo, w dodatku w tak złej sprawie, jak promowanie niewierności” – akcentują członkowie stowarzyszenia.


Jak zauważa Stowarzyszenie Twoja Sprawa portal wybrał taką formę reklamy z premedytacją, licząc na rozgłos, dlatego nie ma żadnego sensu próba rozmowy z tą firmą.


Jak proponują członkowie stowarzyszenia warto jednak zabiegać o jak najszybsze usunięcie tych szkodliwych reklam z naszych ulic. Mogą to uczynić firmy, które zdecydowały się udostępnić powierzchnię reklamową. Są to duże firmy billboardowe Clear Channel Poland i Schulz Media.


Stowarzyszenie Twoja Sprawa podkreśla, że „ich prezesi, Kalina Janicka (Clear Channel Poland) oraz Klaus Schulz (Schulz Media) z pewnością nie chcieliby, aby zdrada dotknęła ich samych, a mimo to pozwalają, aby do niewierności byli nakłaniani odbiorcy reklam”.


Osoby chcące podjąć w tej sprawie działania, Stowarzyszenie Twoja Sprawa zachęca do wysłania maila do firm Clear Channel Poland i Schulz Media, z opinią na temat całej sprawy. Przykładową treść maila oraz niezbędne adresy można znaleźć pod adresem:


http://www.twojasprawa.org.pl/uncategorized/przykladowa-tresc-listu-do-firm-clear-channel-i-schulz-media/


Inicjatorzy protestu proszą o samodzielne wybranie adresu.


Stowarzyszenie zachęca wszystkich do podjęcia działań, a także do przekazania tej informacji osobom, które mogą nie znać jeszcze Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Jak zapewniają organizatorzy, akcja będzie kontynuowana także w innych formach, o których Stowarzyszenie będzie na bieżąco informować.


Agata Bruchwald
Źródło: twojasprawa.org.pl

Źródło: prawy.pl

Sonda

Wczytywanie sondy...

Polecane

Wczytywanie komentarzy...
Przejdź na stronę główną